härliga lördag...

Har fått mej en härlig promenad denna lördagsmorgon också, känns skönt att jag klarar mej runt en av mina ordinarie turer utan några större problem, tyvärr klarar jag den inte varje dag än men jag är på gång =)



Väl hemma åkte kammen fram igen för Falcons del. Idag kammade jag ihop en hel påse med hår. Är ju ingen ide att städa här hemma typ när han släpper så mycket hår men nu ska det väl hållas ett tag i alla fall =)

Ikväll sitter vi bänkade framför Melodifestivalen. Har inte bestämt vad schlagermenyn blir men med tanke på att vi inte festade till det med något igår blir det desto mer idag =) Ska bli spännande att se vem som ska representera Sverige i Eurovision song contest detta 2010 i Norge.

Nu ska jag ta mej en sväng med dammsugaren för att sedan om jag orkar ta mej iväg en sväng på stan. R ägnar ännu helgen i skolan tyvärr men nu är det den sista tentan som han någonsin kommer plugga till min smartis =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! =)

2010-03-13 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0