leila bakar...

 


Bild: recept.nu


Idag blir det ingen kalorikoll då hela viktklubbs sida är nedstängd för formateringar eller något liknande. Men jag tror att jag ska ha klarat kollen ändå =)

Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos och två ägg
Lunch: -
Mellanmål: Nyponsoppa, Hårt tunnbröd och vitamindryck från apoteket
Middag: Hemmagjort skrovmål utan bröd och dressing

Idag har den näringsrika maten fått stå åt sidan lite, missade att äta lunch då jag var på stan så det blev en flaska vitamine defence med smak av citrus och fläder för att släcka min törst från allt shoppande. Väl hemma blev jag vrålhungrig så det blev ett ordentligt mellanmål och sedan ett hemmagjort skrovmål. Såhär i efterhand är det tungt för huvudet när maten uteblir men som tur är så händer det inte så ofta...

Kvällen kommer spenderas i soffan. Eftersom att Greys anatomy uteblir pga CSImaratonet, som ingen väl kan ha undgått, kan jag njuta av säsongspremiären av Leila bakar på Tv4plus. Hörde att det första avsnittet skulle präglas av påsken =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bilden såg lockande ut iaf ^^

2010-04-01 @ 10:20:56
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Men åh! Jag har suttit och letar efter bild på de omtalade påskmuffinsen som Leila bakade i programmet igår, men inte hittat nån... och sen har du lagt upp bild här! Vilket sammanträffande :) De ser verkligen ursöta & goda ut!



Glad påsk! Kram /Miia

2010-04-01 @ 12:18:00
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0