osäkra väderleksrapporter...

Däckade tiiidigt igår kväll med boken som sällskap. Måste nog ha sovit närmare tolv timmar inatt. Jag har nästan ont hela tiden och blir så himla trött...Idag var tanken att vi skulle ta oss ut och njuta av solen denna härliga lördag i mars, och på så sätt få mej att glömma så gott det går. Inhandlade två sittunderlag igår när jag var och handlade med den gigantiska bilen. Det går jättebra att köra den förresten men att parkera är inte kul, min strategi är att parkera där ingen annan parkerar för då har man utrymme för den stora svängradien =)

Igår när R kom och la sej sa han att han kunde skippa pluggandet idag så att vi skulle kunna ta oss ut då jag meddelat honom att det skulle bli strålande sol enligt väderleksrapporten igår. Givetvis har den hunnit ändras sen igår? Hur går det till? Tycker aldrig att det stämmer och hur kan det ändras från en dag till en annan, det är ju meterologens jobb att analysera läget... 




Vi får väl se vad som händer idag med andra ord...kanske blir att baka lite bullar? =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0