mirakelapparaten....


elektrisk massageapparaten TENS från teknikmagasinet...


Vaknade tiiidigt i morse, jag som gnällde igår =) Efter morgonpromenaden var det bara fixa sej i ordning för att ta sej till sjukgymnasten. Har sedan förra veckan hemma den djupmasserande apparaten TENS som verkligen gjort underverk för min rygg. Sjukgymnasten tyckte att jag kanske borde fundera på att köpa mej en egen då jag inte kan ha deras i all evighet och för att man inte riktigt vet hur länge det kommer att ta förrän jag är "hel" igen.

Efter mitt besök tog jag mej äntligen in till stan för lite shopping, lovely! =) Nu några timmar senare är jag hemma med x antal shoppingpåsar och vad jag har fyndat =) Ska försöka lägga upp lite bilder sen. Förutom de obligatoriska besöken blev det även besök hos Kjell & Co och Teknikmagasinet för att höra om dom har en mirakelapparat till ett bra pris. Det hade dom men dom är tyvärr sladdlösa och känner mej osäker om en sladdlös kommer upp i samma strömnivå som den jag nu har på lån gör. Typiskt att man inte får prova eftersom att det verkligen är A och O att det ger ut lika mycket ström. Köper jag en via sjukgymnasten får jag pröjsa cirkus 4300 kr så det vore ju bra om den på teknikmagasinet hade haft samma effekt som den dyra men det känns ju som en omöjlighet =/

Får helt enket sova på saken =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Josefine

när ja gick på city rehab skulle ja få köpa en för 500 pix :) men vi har en hemma som räcker gott för mina besvär..

2010-04-07 @ 09:55:05
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0