nytt liv...

Igår tog jag mitt första steg till att börja räkna kalorier igen. Som sängliggande till största del så har jag sett en dålig trend, men så länge som jag håller min kalorinivå borde det inte vara så svårt att vända denna negativa trend.

Det gick väl inte så superbra igår, men jag har i alla fall börjat räkna igen så snart kanske jag lyckas hålla mej till mitt kaloriantal, har ju lyckats förr =)

Var till sjukgymnasten igår igen, tyvärr måste jag säga att det går himla segt! Jag vill ju bli bra nu! Jag är less på att dethär! Idag känns det dock lite bättre i alla fall så jag ska försöka mej på en lite längre promenad, tror till och med att jag ska ta med mej Falcon mot alla odds...

Idag är det strålande väder här i Luleå, så det är ju katastrof om jag inte skulle ta mej ut. I övrigt väntar ännu ett diskberg, gud vad jag längtar tills vi bor i hus och har en diskmaskin!



Nu är vi less på livet i en lägenhet, jag är less på mej själv, nu börjar mitt nya liv där jag ska ta hand om mej själv bättre =) Just nu kan det bara bli bättre! =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0