på G...


...solen gör sitt för att bättra på fräknarna...

Denna söndagsmorgon började med filmmys med taskiga filmer från 90-talet som jag lyckats spela in på vår hårddisk. Oavsett hur länge jag är vaken eller hur fort jag somnar vaknar jag ändå alltid mellan 06.40 och 07.20. Härligt att traska omkring här i lägenheten på morgonen när resten av grannskapet är trött...

Senare tog jag mej ut i den vackra vårsolen för ännu en längre promenad *lovely*. Hoppas verkligen att det här håller i sej nu. Jag klättrar nästan på väggarna här hemma nu, så lite promenader och träning skulle göra susen =) Pallar jag tar jag samma promenad imorgon som idag för att sedan åka iväg till badhuset för en premiärtur för detta år =) Har tänkt att jag ska träna/motionera ordentligt innan mina besök hos sjukgymnasten för att ta det lungt under resten av veckan. Nu är jag på G =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0