säsongspremiärer...

Både måndag och tisdag har jag lyckats vara i farten lite mer än vanligt, men det känns. Har varit helt slut på kvällen att jag somnade innan Desperate hann börja igår, så nu får man vänta på reprisen. Var in på kanal5.se för att se en repris men det kostar 25 kronor att se ett tv-program via dom. Nåja, ikväll är det premiär för Greys Anatomy, får försöka ta mej en nap mitt på dagen så kanske jag orkar vara vaken. 

Idag har jag planerat en hemmadag. Behöver verkligen ta tag i vissa göromål, som jag satt åt sidan tidigare i veckan. Men det ska bli skönt att få det nystädat här hemma...

Tror att Falcon har kommit in i en hårsläpparperiod nu så det lossnar lite hår varje dag och då märker man det inte på samma sätt. Igår lyckades jag i alla fall kamma bort en hel del hår på morgonpromenaden men det var inte så uppskattat från Falcons sida. Men nu är han nykammad i alla fall och alldeles mjuk och gossig i pälsen =)



Nu är jag mätt i magen efter en smörgås lingongrova med kaviar på och ett glas med verumyoughurt...härnäst väntar den obligatoriska morgonpromenaden =)

Hoppas på en bra dag för er alla!  =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0