sköna söndag...


ser smått sammanbiten ut men det är så solen påverkar en när den
lyser nästan rakt in i ögonen =)


Idag kom jag iväg på en riktigt ordentlig promenad om man jämför med hur det varit under veckan. Tog mej först runt den slinga jag normalt sett traskar för att sedan fortsätta ut på isen. Väl hemma tog jag plats i snödrivan tillsammans med Falcon för att njuta ytterligare av solens strålar. Sådana här dagar skulle man kunna vara ute hela dagen. 

Igår var planen att jag skulle åka in till stan en liten sväng men en lång sovmorgon och en lång promenad gjorde att det blir knapert med tiden. Dessutom har vi inte haft sån här fin dag på väldigt länge. Det är nu en av de bästa tiderna börjar. Det är bara vännerna, brasan och korven som saknas


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Men vad KUUUL!!!

Har låst den bloggen ;-)



KRAM

2010-03-21 @ 19:40:12
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0