utan förväntningar...

Fick mej äntligen min efterlängtade promenad och det gick förvånansvärt bra. Har man inga förväntningar, som jag oftast tyvärr har, slipper man bli besviken. Det var först i slutet av promenaden jag kände av ryggen lite men från och med nu ska jag försöka ta mej ut på mina ordinarie promenader under veckodagarna. Det är dessutom väldigt svårt att hålla sej inne när våren knackar på dörren som den gjort nu på fömiddagen...



Visar sej våren i morgon också blir det nog en liten promenad ute på isen =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Tack för din grattishälsning :-)

Hoppas att det är er tur snart!



Stor kram

2010-03-09 @ 19:15:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine

TACK! :) Det tar ju sin lilla stund att göra naglarna..minst 3 timmar när man är rookie som jag...

2010-03-10 @ 19:49:00
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0