nätshopping...

Har inte handlat "något" till mej själv sedan vi var i Thailand, om man bortser från mascaran som kostade typ 20 kronor. Vi kom hem första februari så jag måste säga att jag tycker att jag gjort det väldigt bra =) Vid någon tidpunkt känner man att det blir för mycket helt enkelt, som ikväll typ. Dessutom hinner ju allt ta slut helt eller i storlek om man inte slår till vid rätt tidpunkt. Att nätshoppa slår dock inte den känsla man får och har när man traskar kring stan...

Tur att R har lovat mej en liten shoppingtripp in till stan i helgen som kan stilla min sista abstinens =) Resultatet av dagens klick blev följande: 

...kofta med puffärmar, som i övrigt är ett måste i vårgarderoben enligt bloggeliten men då i ljusa färger som hör våren till..

...svart är min färg men en färglad scarf är något jag kan unna mej =)

...nya ballerinor är ett måste sedan mina har sett sina bästa dar...

...att piffa till tråkiga vardagskläder med ett par fina örhängen har alltid varit min grej men tappade det efter gymnasietiden, nu är det på tiden att jag tar upp den "vanan" igen...

...sen som alltid har jag snappat upp det där med små väskor även om jag såg på "Efter tio" att de var i huvudsak stora väskor som är inne nu...


Förutom dessa ting fanns det lite annat smått och gott på HM men övriga plagg fanns inte i storlek eller var slut så jag får hoppas att det finns kvar i butik till helgen =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Josefine

uvva...höll på få diskbråck ht 2005. blev sjukskriven i en månad o åt bara morfin tabletter. Totally waisted. inget ja vill göra om, om man säger så. massa röntgen, läskigaste var nog MR röntgen i G-vare. Först fick ja lugnande o sen åka in i tunneln. På vägen hem var ja som en full liten 5 åring i baksätet. Min mamma har nog aldrig garvat så mkt åt mig förut :) Tog mig 4 år att "räta" till det, o då fick ja snett bäcken på köpet :/ något ja dras m än idag. D vill som inte riktigt lägga sig till rätta.har miljoner tips om vad som hjälpte mig. Djupgående massage var något ja började med när diskbråcken som lagt sig, för då är ju musklerna i obalans då man ofta går snett för att avbelasta d onda..uvva, lider m dig! kram*

2010-03-11 @ 22:12:23
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0