tv nörd...

Här händer det inte speciellt mycket. Skulle egentligen ha gått till sjukgymnasten idag men i samband med att jag höll på att göra mej i ordning fick jag starka smärtor i rygg och rumpa och kände att jag inte alls skulle klara av att ta mej till lifecenter. Nu två timmar senare och en timme efter att jag skulle ha varit där börjar det släppa. Men ny tid är bokad så imorgon 9.40 ligger jag förhoppningsvis och blir sträckt och får ström i ryggen *lovely*

Bäst att hålla sej till liggläge...som tur är har jag både tvn och datorn som sällskap dagar som denna. Har blivit en riktig tv nörd sen jag blev knasig i ryggen...

Trots att det går riktigt mycket skitserier på tv så har jag lyckats hitta några dokumentärserier, men vem kan motstå den präktiga familjen Camdens eller Carrie och brudarna i Sex and the City? =)


10.55 Specialfall: Riskförlossningar på TV4 Fakta
11.50 Sjunde himlen på Kanal5
13.25 Specialfall: Riskförlossningar på TV4
14.35 Jon and Kate plus eight på TV4
15.05 Sex and the City på TV3


/Ulrika - med fortsatt fokus på tvn =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

har du problem m muskulaturen i ryggen? för d var ju d ja hade eller har..o dom knäckte o sträckte o gav TENS o allt möjligt..o d blev bra för stunden men inte mkt..så ja provade gå till en kompis som åker världen runt o masserar på institut mm o kan verkligen thai massage o djupgående massage..o d var d som fick mig bättre! finns i Luleå o kan de flesta tider på dygnet..ifall du vill testa :) jo barnkalas är kul, hade velat göra roliga bakelser mm men hann inte alls denna gång..fick en rolig barnbaks bok av mamsen men roliga recept som blir mer apptitligt för barnen som var väldigt inspirerande :)

2010-03-11 @ 18:25:33
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0