vänner...

Fram till denna vecka har det gått ganska bra att vara hemma hela dagarna, men nu börjar det kännas. Jag börjar känna en del missnöje.  Behöver verkligen lite utflykter som piggar upp. Man blir ju knäpp av att sitta hemma! Tidigare i veckan fick jag i alla fall ett ryck och avaktiverade mitt facebookkonto. Precis som med lunarstorm så lessnar jag fort på denna typ av sidor. Man vet vilka som är ens riktiga vänner och det är allt jag behöver! =) 

Den senaste tiden har jag verkligen märkt vilka som bryr sej och insett att dessa är allt jag behöver. Människor som stöttar och förstår en betyder allt för mej just nu. R är givetvis den som förstår mej bäst men även mina närmasta vänner är ett evigt stöd.tack för att ni finns


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0