piff...

Dagen började fantastiskt med en härlig promenad. Nu ligger jag i soffan och är mätt i magen efter att ha varit bortbjuden på middag hos min morbror. Vi serverades saftig fläskfile med potatis, sallad och sås *gott*. Mr R är en man med smak för husmanskost så för honom passade detta alldeles utmärkt!

Dagen till ära piffade jag lite extra och lockade håret och tog på mej mina senast inhandlade örhängen. Blev riktigt nöjd med min senaste investering av örhängen och armband. Nämnde ju tidigare att jag förr alltid bar örhängen som dinglar lite så idag fick jag ett ypperligt tillfälle att börja med min ny-gamla vana =)



Med all inaktivitet som präglat min vardag senaste månadena gör en liten middag borta så himla mycket, för att inte tala om att fixa till sej lite extra även om jag kör all natural bortsett från håret då =)

Så mer middagar både borta och hemma önskas =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0