vardagslyx...



Vid min resa förra veckan fanns tidningen Residence vid min sida hela resan tillsammans med vår mp3spelare. Tänk hur man skulle kunna leva och bo om man hade alla pengar i världen...

Som tur är kan man leva gott utan alla pengar i världen också men det skulle definitivt underlätta med exempelvis en vinst i Postkodlotteriet även om det inte är anledningen till varför vi är med där. Känns rätt bra att kunna skänka en slant varje månad till berörda organistationer =)

Just nu får jag helt enkelt nöja mej med all inspiration som jag får av de tidningar som dimper ner i brevlådan då oh då till min förtjusning. Börjar snart vara dags att påbörja en ny prenumeration då de andra tar slut om något nummer...vet dock inte riktigt vad jag ska satsa på den här gången. En av mina prenumerationer kommer jag dock behålla, men några nya blir det nog =) Det är verkligen vardagslyx att ha en ny tidning att bläddra i lite nu och då =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0