cupcakes...


Något ihopsjunkna äppel -och kanelmuffins med
crumble men ack så goda...


Helgen har varit supermysig som vanligt och jag har nu bestämt mej för att sluta sörja min borttappade ring, även om det är svårt. Nu är det ny vecka och den kunde inte ha startat mycket bättre än med massor med ny positiv energi på jobbet då sommarstudenterna anlände. På onsdag åker sambon iväg och blir borta till och med på söndag. Tycker verkligen inte om att sova ensammen, men det senaste året har jag vant mej. Den här gången har jag smarriga cupcakes att trösta mej med =)

Helgen spenderades i övrigt men jakten på den perfekta resan för mej och mr R, men jag har verkligen svårt att bestämma mej. Dessutom vet vi inte riktigt när vi kan åka så det är ett stort dilemma, men jag fortsätter spana =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0