fredagslyx...


Mjukkaka med ägg, majonäs och kräftstjärtar...


Veckan har verkligen gått superfort och jag har haft fullt upp hela veckan och har knappt orkat ut på bloggen denna vecka. Veckan har bjudit på allt varmare väder och bättre blir det i helgen enligt väderprognosen =) Ska bli fantastiskt skönt med två lediga dagar då jag verkligen bara kan rå om mej själv =) Gårdagen bjöd på jobb fram till klockan 2100 så idag ansåg jag mej själv förtjäna lite fredagslyx.

Passade på att hyra lite filmer när jag var och handlade ingredienserna till dagens middag, så det blir att sjunka ner i soffan strax med mitt fluffiga täcke och ett glas vitt.

Hoppas på en fantastisk fredag till alla mina läsare =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0