på jakt...

   
 
Diamond are a girls best friend...och en ring i vitt guld står verkligen högt upp
på min lista just nu men än ska jag fundera någon vecka till innan det är dags
att slå till =) Bild: Google



Jag tappade ju som sagt min ring på min och Rs 7 årsdag så nu är jag på jakt ute efter en ny ring. Har varit in på de kedjor som finns här i Luleå men besökte faktiskt en butik när jag var nere i Umeå och tror att jag hittade "The One". Har tyvärr inte lyckats hitta den på nätet. Men det är en jungel. Ska man ha en ring eller ska man ha två? Hur matchar man ringarna och kommer jag vara nöjd med mitt val om 20 år?

Just nu är det väldigt mycket vitt guld som kretsar i mitt huvud men funderar på att lägga till en enstensring eller slät ring på de tre sista alternativen...givetvis skulle jag vilja kombinera vitt och rött guld för att inte känna mej begränsad i min övriga smyckesanvändning men dessa ringar ligger helt i vår budget i alla fall. Med tanke på att jag tappade den senaste känns det inte superlockande att spendera alltför mycket pengar, får väl helt enkelt gjuta fast den i så fall =)

TIPS! I det senaste numret av Allt om Bröllop fanns det en talong med 25 procent rabatt på diamantringar hos bland annat Guldfynd så den hoppas jag naturligtvis kunna nyttja! Nu ska jag släppa "fönstershoppandet" på nätet och slötitta på ESC även om det verkligen var supertrist att Anna inte gick vidare =/ Min och J´s tjejkväll blev framflyttad till nästa helg så då har jag något att se fram emot nästa vecka =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0