pingstafton....


Förmiddagens skogspromenad bjöd på lite blomster i skogen...tror
minsann att det var kaberlekor som denna som jag hittade via google
som jag skymtade i skogen...



Äntligen helg och pingstafton dessutom, ojj så tiden går fort! Gårdagen slutade med After Work med jobbet och en jädrans huvudvärk så halv tolv traskade jag hemåt medan övriga partyentusiaster fortsatte att svänga sina lurviga på dansgolvet. Tyvärr blev det inga partbilder denna gång för att bespara alla skamsen ;)

Dagen har börjat segt men efter en liten nap kvicknade jag till och tog mej en härlig skogspromenad med Falcon. Nu håller vi precis på att packa i ordning lite matsäck för att åka till Storforsen och se dess spektakulära naturspel. Får bara hoppas att vädret håller i sej =)

Hoppas på en trevlig lördag för er alla...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0