strålande väder...


Det strålande vädret bäddar för plantering i balkonglådorna
till helgen...


Vädret fortsätter att vara på topp här uppe i Luleå och jag bara längtar tills helgen då min dumma förkylning förhoppningsvis har gett sej. Fick mej knappt en solstrimma på mej helgen som var. Solen för med sej en massa energi och känner att jag kan gå på för fullt hela dagarna både hemma och på jobbet, så härligt! =)

Nu när värmen kommit passar det utmärkt med lite "trädgårdsfix" till helgen. Har sedan förra året suktat efter egna jordgubbsplantor som dessutom skulle passa alldeles utmärkt i blomlådor under fönstren. Det blir nog lite annan shopping också denna vecka då värmen fått mej helt ur balans. Vad jag än tar på mej får jag en smärre chock varje dag jag går ut genom dörren...

Nu väntar the ordinary tisdagsserier, sen sängen...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0