sommaren på intåg...


Trots fruktsallad full med vitaminer varje dag till frukost 
kom febern krypandes under torsdags kväll fortare än vad
jag kunnat ana...



Gårdagen var tänkt för en sväng till jobbet men redan på torsdag kväll kändes halsen konstig och resulterade i feber och värk i hela kroppen. Tack vare mycket vila och preppande av panodil och alvedon hoppas jag nu att jag är på bättringsvägen. Måste säga att jag inte kännt mej så dålig på flera år och det kändes som om jag blivit överkörd eller nått. Känner mej mycket piggare idag och har till och med hunnit ut på en skogspromenad med Falcon medan R drar sej i sängen denna lördag.

Under dagen väntas stigande temperatur trots att det var hela 18 grader ut när jag vaknade denna morgon. Hoppas i alla fall på en god mjukglass i den första sommarvärmen idag tillsammans med min älskade =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0