inbjudningskort...

 
 
Det finns en mängd ideér att hitta på nätet om hur man kan formge sina
inbjudningar. Hittade några som föll mej i smaken men med vårt färgtema
förstås =)


Denna dag har också spenderats i liggläge som resterande delen av helgen då jag inte känner mej riktigt frisk. Febern har lagts sej även om jag har haft feberkänningar idag. Efter dagens middag bestående av biffar med fetaost och ungsrostade grönsaker har jag letat lite inspiration till inbjudningskort men inbjuningskorten skickas ju i snitt sex veckor innan bröllopsdagen så än finns det tid att hitta på något roligt. R och jag har i alla fall bestämt och räknat på en budget under helgen. Vi var båda i tron om att det skulle bli mycket dyrare men jag tror att vi nått en rimlig budget som passar oss båda utan att vi behöver "ge upp" något...

Imorgon är det dags för en ny arbetsvecka så snart är det väl bara att gå till kojs så att man orkar upp. Just nu passerar ett riktigt åsk -och regnväder så jag hoppas på att kunna somna med frisk härlig luft i sovrummet tillsammans med regnsmatter på fönsterbrädan...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0