fabulous x 3...


En film som alla bör se bra för att få uppleva och få
möjligheten att leva sej in i en fantastisk miljö när ens
egen vardag känns färglös...



Efter den borttappade förlovningsringen försökte jag att trösta mej med både det ena och det andra. Kan säga att jag känner mej väldigt naken och exposed utan min ring. Efter många om och men fick vi tag på Avatar. Det slår en att man själv har en ganska livlös fantasi när man tittar på en sån här film. Tyvärr var filmen väldigt förutsägbar och dessutom låååång, närmare tre timmar. Men jag väljer att bortse från dessa och se på hur fantastisk miljö och vilka fantastiska färger filmen har och dessutom se till hur fantastisk dagens teknik är =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

NEJ, har du tappat bort förlovningsringen?? Hoppas du hittar den :-)!



Ska bli spännande att se avatar nu :-)



Kram

2010-05-02 @ 20:37:56
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Anna - Starwoman ☆

SV:

Jag hittade min klänning på webben, surfade runt massor och letade, köpte även alla bröllopstidningar som jag kom över. Så det är bara att spana runt :-)



När ska ni gifta er?



Kram/Anna

2010-05-02 @ 20:52:00
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Ha ha, anar ett Montazami-citat där ;)



Usch vad trist att du tappat bort din förlovningsring! Hoppas den kommer till rätta SNART!



Ha en fortsatt bra kväll! /Katta

2010-05-03 @ 19:25:11
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0