björkarnas stad...

 
Hann med både en och två promenader runt staden och slog mej ner vid vattnet
en stund tillsammans med Falcon som sällskap i väntan på att söta S skulle vara
färdigtränad för helgens roligheter i Umeå...skulle helt klart trivas om det skulle
bli en flytt =)



Blogginläggen kommer inte alltför tätt nu för tiden men den största boven i dramat är som tidigare många sena dagar på jobbet, men nu är det förhoppningsvis massa roliga saker på gång. Veckan har varit aldeles för lång i alla fall trots at jag fick ett litet break igår. R och jag åkte nämligen ner till Umeå på en snabbvisit. R gick på intervju på ett företag där och jag mös av atmosfären och gofika =)

Trots tentor, redovisningar och träning inför brännbollsyran ställde S glatt upp på en fikadejt med mej. Vi hann med en smaskig kolatårta och lite kaffe på ett av stans cafeer. Mer av den varan hoppas vi på i framtiden =)

Kvällen har spenderats med en härlig promenad med Falcon och L. Jag klarar äntligen av att promenera utan problem igen så nu blir det hårträning =) Det blev smaskiga "varma mackor" till middag då den intogs ensam då R har en liten after work. Nu väntar mys i soffan utan godis för en gångs skull...

Hoppas på en härlig helg med mycket sol =)


/Ulrika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0