en försmak av sommaren...


Äppeltantens rabarber -och jordgubbspaj har precis
avnjutits efter en riktig söndagsmiddag med älgstek
och smarrig potatisgratäng *mums*


Ännu en söndag har snart passerat och jag har verkligen befunnit mej i drömmarnas land hela dagen. Jag går omkring och funderar på framtiden hela tiden och denna dag har inte varit annorlunda på något sätt. I veckan får vi veta om R får jobbet som han blev intervjuad för tidigare i veckan, när R får jobb blir det startskottet för vår framtid som jag verkligen längtar efter.

Nu ska jag njuta av vad som är kvar av denna helg för i veckan ökar trycket på verket och jag skulle gissa att mina långa dagar fortsätter, så det är bäst att vara utvilad till 100 procent när jag vaknar imorgon.

Sedan torsdag har jag kunnat börja njuta av långa promenader igen så nu är det bara trixet att orka ta sej upp i tid varje dag så jag hinner röra på mej ordentligt. Ska bli otroligt skönt att komma igång med mina gamla vanor igen, som jag saknat dom =) Nu är det bara en cykel som fattas för att komma igång med vardagsmotionen på riktigt...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0