nystädat...




...vitt, vitt, vitt, I love it!


Sedan 12-snåret har jag gått an som bara den med både dammsugare och mopp för att få det skinande rent här hemma. Älskar hur hela man slappnar av när doften av nystädat sprider sej här hemma och jag inte behöver tänka på något mer för denna helg. Gårdagens tur på stan efter jobbet resulterade i bland annat två nya kuddar som ska pryda sängen. Har varit in på Ohlssons tyger varje dag denna vecka och igår slog jag äntligen till. Köpte ett vitt tyg samt ett svart tyg att sy kuddfodral av så det kan med andra ord inte bli fel. Nu fattas bara väggordet som ska beställas idag samt några illustrationer som ska ta plats i tavelramarna...

Är med andra ord rätt nöjd med min lördag även om den bestått av att plocka undan efter veckans försumelser =) Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag sätta in ny tvätt och sedan ta mej en härlig cykeltur denna soliga och varma lördag =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Det är alltid en skön känsla när det är nystädat & bäst av allt är hur gott det luktar :-)



Ha en mysig lördag trots regn & rusk

KRAMIS

2010-05-08 @ 15:06:16
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0