vår dag...


En kärleksförklaring, tårta och paket till min älskade R på vår dag...


Idag är det sju år sedan jag och R började "kila stadigt". Passade på att övverraska honom med ett och annat när jag kom hem från jobbet igår, då jag har lite svårt att hålla på presenter här hemma fick han öppna dom direkt. Har blivit bortskämd med kärlek och presenter i evighet, så nu var det dags för R att få tillbaka lite =)

Sedan vi blev tillsammans så har majbrasor varit en tradition för oss att se på. Årets valborgsmässoafton bjöd dock på riktigt tråkigt väder och det duggade från det vi gick ut från dörren är hemma tills vi kom hem. Vi fick oss i alla fall några skratt vid brasan och sedan en härlig promenad tillsammans tillbaka hem.

Nu ligger jag och försöker vakna lite i soffan framför nyhetsmorgon. Senare blir det promenad, tvätt, handling, dom valiga sysslorna och sista varvet på tvbänken förhoppningsvis =)


Update: Som pricken över i:t på vår dag tappade jag min förlovningsring när vi var och handlade =( Visst var planen att köpa nya ringar till oss båda men jag hade gärna haft kvar den gamla...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0