1:a advent..

 
Mossan har inte fått komma på plats i ljusfatet ännu men pyntade så gott det gick ändå...


Så var det första ljuset tänt och juletid officiellt här. Vaknade upp med 15 minusgrader kallt ute och varmt och gossigt under täcket. Planen för dagen var att ta sig in för skyltsöndag men dom planerna skrinlade jag redan när jag upptäckte temperaturen. Hursomhelst ville vår lilla bil inte starta denna söndag ändå så det var nog lika bra att jag satte ned foten direkt =)

Temperaturen till trots tog jag och Falcon oss ut på en dryga timmes promenad tidigare i förmiddags och njöt att den vackra vintersolen och vad mötte vi om inte en vovveflicka till Falcon. Tror minsann vovveflickan fick Falcons hjärta att slå bakut =) Nu kommer jag aldrig kunna gå någon annan väg än den vi gick idag =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Sofie

åhhh vad fint!!!!

2010-11-28 @ 19:00:26
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Josefine

Kommer ju höja priserna succesivt nu efter nyår.Men om jag ger dig ett fast pris nu så skulle det vara 1200 kr. (700 för fransar och 500 för naglar). priset avser en full fransförlängning samt naglar i franskt vit. Dekor o tillbehör mm tillkommer utöver priset. Då har du fått en väldigt bra pris :)

2010-11-30 @ 20:44:20
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0