äntligen helg...

 
Idag stod Annas Salami- och briepaj än en gång på veckans matsedel. Den blev verkligen supergod idag då jag pepprade på lite extra krydda *mums* 


Nu är helgen äntligen kommen och jag har precis landat i soffan efter en smarrig salami- och brieostoaj till middag denna torsdag *gott gott*. Vred om nycklen här hemma redan vid tvåtiden och gick genast ut på en härlig promenad med en av mina finaste ♥

Fram tills att vi beger oss norrut imorgon kommer här städas och fejjas för att vi sedan ska kunna komma hem på söndagen utan en massa måsten.

Hoppas att ni får en fin kväll!


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja justja, det är ju ett litet reningsverk just nedanför i princip. Usch!



Du heter också Björk i efternamn om jag förstår rätt? :) Har vi någon gemensam kompis,bekant eftersom du hittade till min blogg? :) Är du nyinflyttad? Varifrån?



Förresten såg ju den där pajen grym ut..du vill inte dela med dig av receptet?



Oj många frågor...sorry.. :)

2010-11-04 @ 22:25:39
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Aha nu har jag luskat lite och du/ni har alltså flyttat hit från Luleå och bor på Sofiehem, närmast Strömpilen så att säga :)

2010-11-04 @ 22:35:41
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0