första advenstveckan...


Om inte Sarah Dawn Finers röst kan ge mej julstämning detta år så vet jag inte hur den ska kunna hitta fram...


Så var helgen slut än en gång och första adventsveckan inledd. Spotifylistan har sakta men säkert blivit uppdaterad när jag hittat något jag gillar. Senast idag har Sarah Dawn Finers album Winterland lagts till bland mina favoriter...

Helgen har i alla fall gått utav bara farten. Lördagen umgicks jag med syskonbarnen i stort sett hela dagen och på söndag drog jag och mina systrar till Haparanda för diverse inköp =) Lite glögg från IKEA, doftljus från en inredningsbutik och lite annat smått och gott hamnade i mina shoppingpåsar under gårdagen så nu är vi nog minsann redo för julen =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0