hallen...

 
Hallen med dom nya vita plastmattorna har nu legat på plats ett tag så jag tänkte att det var dags att ge er en liten visning...


Idag är det söndag och dagen innan jag ska traska till en ny arbetsplats och nya arbetskollegor än en gång och jag är så jäkla nervös så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen =/ Borde ju dock vara van med tanke på att jag fick förflyttning och började om på nytt senast i slutet av augusti detta år men icket...

Hann i alla fall bocka av alla punkter under gårdagen utom shopping och visning (här tänker vi positivt). Kom tillbaka hem vid tretiden och då satte jag mig ned och pysslade med mitt inspirationsalbum för omväxlings skull. Är ju så avkopplande när man väl sitter där så det måste jag börja med oftare =) Insåg att det börjar bli hög tid att gå till hobbybutiken för att investera material till julkorten om jag ska hinna med att knåpa ihop något iår igen men ju oftare man gör det desto mer avancerat blir det, så vi får väl se om det blir. Det finns så mycket material och verktyg jag skule vilja ha för detta ändamål men det blir ju så hiskeligt dyrt när man behöver allt direkt!!!


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0