butiksspan...

 
Synen när jag kom in i butiken var helt underbar och i bakgrunden hördes julmusik, tidigt?! Kanske det men första saffranssnurrar slank ner idag så varför inte? ;)


Efter att klockan ringde ut för dagen traskade jag min lilla promenad från Umestan in till stan. I väntan på skjuts med Mr Right hemmåt tog jag mej en snabbis runt stan och blev alldeles frälst när jag upptäckte en ny inredningsbutik. Har ju fortfarande inte riktigt gjort stan här men det kommer nog någon gång :) Fick inte hem några inredningsdetaljer denna måndag men däremot en maffig tidning med massa inspiration *vardagslyx*

Nu rullar våra svenska fruar på teven och jag har precis fått i mig lite julmust och en saffranssnurra *mums* Sen tror jag minsann att jag ska ta mig an de sista sidorna i Mia Skäringers debutbok som jag först nu fått ro att läsa. Hoppas att trenden håller i sig bara :)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0