i silver och vitt...

 
Hos Mias Lustgård har pyntet legat framme länge och jag skulle tro att det blir en tur förbi butiken under morgondagen i väntan på att min "blivande make" gör helg från jobbet...


Här hemma åkte både min ängel (som hängt i mitt sovrumsfönster sedan tidig ålder) och mina julstjärnor till fönstren upp under gårdagen så nu är vi nästan i hamn med julstöket. Blir ytterligare stök i helgen för att få det skinande rent efter ännu en vecka på mitt nya jobb. Hursomhelst är det bara pynt i silver och vitt som gäller då jag känner mig aningen begränsad med dessa beiga färger på väggarna men jag kommer nog antagligen känna mig nöjd ändå =)

Då jag kännt mig supertrött i veckan tänker jag krypa till sängs tiiiidigt denna torsdag kväll då tv-tablån ändå känns aningen tunn...


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: veronica

Sov Gott

2010-11-25 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0