kvällsmys...

 


Här kommer ett litet livstecken från mig. Snart fredag och veckan har verkligen gått galet fort. Den ena förordningen har avlösts av den andra och just nu känns det som att det inte får plats så mycket mer i huvudet men detta är ju bara början och utbildningen fortsätter fram till jul så det ska bli spännande :)

Och på tal om jul så är det ju första advent redan nästa helg och jag har ingen aning om hur jag ska lyckas få upp det som ska upp under nästa vecka då det är så mycket annat som ska hinnas med. Får väl i västa fall spendera hela nästa helg med att mysa omkring och komma i adventsstämning, stackars mig ;)

Nu fortsätter kvällsmyset i soffan...


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Smulan

den brickan har jag med, så fin !

2010-11-24 @ 09:13:44
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0