lovely friday...

 
Sista dagen och mitt skrivbord var som vanligt väldigt barskrapat då jag vill ha ordning och reda omkring mig...


Så var sista dagen på min gamla arbetsplats avverkad och ännu ett kapitel i mitt liv avslutat. Bjöd på lite toscakaka och delikatesser för att tacka för min tid på kontoret och i gengäld fick jag en liten blomkvast som numer pryder köksbordet här hemma.

Nu har jag i alla fall ännu en långhelg framför mig och denna fredag har börjat minst sagt bra med morgonmys i soffan framför nyhetsmorgon. Får väl se vad denna helg bär med sig. Samtal om en Kalixtripp var i alla fall upp när vi satt ned vid köksbordet under gårdagens middag, men det var lovat riktigt kallt norrut så vi får väl se...

Nu har frukosten landat lite lagomt i magen så nu ska jag och Falcon ta oss ut på en promenad, dagen till ära tar jag på mig mina nya walkingskor som inhandlades igår efter jobbet.


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Madde

Fina blommor

2010-11-12 @ 21:36:46
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0