spännande tisdag...

Knallade in på jobbet glad i hågen för en halvtimme sedan efter att varit på ett besök hos tandhygienisten. Att jag inte tog mitt förnuft till fånga lite tidigare. Hade definitivt varit någon tusenlapp rikare då men fler trodde hon inte att jag skulle behöva spendera på många år =)

Blir i alla fall en väldigt kort dag här på kontoret idag då jag och Mr R har ett spännande möte klockan två. Därför är det väl bäst att sätta igång med dagens måsten med andra ord...


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, spännande med spännande möte!:)



Jag är inte kanske rätta personen att fråga då jag dricker det mesta, är inte direkt någon "vinkännare" men började att dricka rödvin med hjälp av Vina maipoa (?), den köper vi ibland fortfarande att ta på kvällen så där. Sedan ett vin på Mau... någonting, lite kryddstarkare.( finns i box) Ibland blir det att köpa en flaska då vi ska ha vin till maten som är lite mer sting i, finns en på flaska med ett turkost etiket/lapp på, kommer dock inte ihåg namnet. Men det är superb! Tycker det är roligt att gå och läsa och leta nya viner, dock inte lika duktig på att komma ihåg vilka som var goda / sämre. Men dricker vi ett av det godare slaget, skall du få veta va de heter!:) Ha en fin tisdag!

2010-11-02 @ 09:24:16
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Spännande med spännande hemliga möten =) Undra vad det kan vara, hm..?



Vi bor i en bostadsrätt idag så det känns skönt. Inte det enklaste annars att gå från hyresrätt till hus på direkten...



Ha en fin kväll! Kraam kraam

2010-11-02 @ 17:15:17
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Sv: Jag jobbar som koordinator och säljare för VinContoret i Karlstad :-) Främst jobbar jag i en vinkällare/lounge med medlemmar som på disponerar lokalen på olika sätt.



Hoppas allt är bra med dig! :-) Kramkram!

2010-11-04 @ 16:42:08
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0