trivselhus...



Husjakten har tagit ett stort steg framåt sedan vi i tisdags fick ett lånelöfte från banken...


God morgon fredag! Ja ni, hade verkligen sett fram emot en härlig sovmorgon men icket. Har verkligen svårt att orka vara vaken på kvällen. Kontentan av detta blir ju att jag är superduperpigg på morgonen, inte mej emot när jag ändå jobbar men såhär på lediga dagar vore det härligt att kunna sussa till åtta i alla fall..

Fler och fler kandidater dyker i alla fall upp så det kommer minsann bli ett svårt val när vi väl bestämmer oss för om vi vill köpa ett begagnat hus eller om vi vill bygga nytt. Ska bli spännande minst sagt...


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Anna

Näe släkt är vi nog inte...det finns så himla många björkar :) Jag har en kompis som mig då som kompis + en annan anna björk med...hehe då är världen inte stor :)



Så du känner inte Sofia A då heller utan råkade bara hitta henne? :)



Vi har stuga i Luleå! Sinksundet! :) Själv är jag från Skellefteå och min sambo från Jukkasjärvi.Vi har rätt många ställen vi kan åka till :D

2010-11-05 @ 16:57:36
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten om ni ska bygga hus var är ni sugna på köpa tomt då i så fall? vi vill ju bo kvar i umeå men vet inte riktigt vars...och sen ska man ju ha råd också. Men vi har tid att fundera för vi köpte en nyproducerad tvåa på Gimoborg (Gimonäs) i maj och tänker väl att vi ska försöka bo här till sommaren 2012...om det går alltså.. :D

2010-11-05 @ 17:03:11
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbart att ni fick lånelöfte! : - )

Har ni hittat något hus ni fastnat för?



De du visar på bilden ser himmelskt fint ut! Tänk att få bo så ; - )



KRAMIS & trevlig måndag!

2010-11-08 @ 15:51:59
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0