glöggprovning...


Ska bli spännande att testa de fyra småflaskor med Herrljunga glögg som inhandlades igår eftermiddag efter jobbet...


Det bara snöar, snöar och snöar. Känns som att det gjort det i evigheter nu. Är så himla tråkigt att känna sig såhär fast här hemma även om jag älskar att vara hemma. Har trots det dåligt plogade vägarna tagit mig in till stan idag för bland annat ett bankärende. Så skönt att banken har öppet på lördagar, det kallar jag för kundservice!

Imorgon är det skyltsöndag så då blir det nog ännu en sväng in till stan. Händer något varje helg framöver, så nu är det bara för julkänslorna att krypa fram ur sin vrå =)

Har inte avverkat många knop denna lördag i övrigt men sa snart roa mig med att åka iväg till återvinningen med alla tidningar och sedan handla lite till både bak och middag. Ikväll ska vi ha lite glöggprovning här hemma och sedan kanske alfapet åker fram, var så länge sedan sist och jag får aldrig nog =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0