första dagen...

Gud så det pirrade i min mage imorse när jag steg upp. De två blå slog upp redan kvart över fem denna morgon så då var det bara att stiga upp då jag ändå inte kunde sova mer på grund av all nervositet. Passade därför på att ta en lite längre promenad med Falcon som visade sig vara väldigt avslappnande. Känslan har hållit i sig hyffsat under denna första dag där ett nytt kapitel av mitt liv har tagit sin början! =)

Det har minsann varit en dag full av nya intryck men som tur är så tar min nya chef det rätt bananas så det här ska nog gå bra =) Bara hålla tummar och tår att allt fortsätter att flyta på precis som jag önskar det. Kan ju inte göra annat än mitt bästa! =)

/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack för tipset! Ska absolut kollas upp.

Hoppas din första dag på nya jobbet gått bra. Vad jobbar du med?

2010-11-15 @ 19:02:13
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0