1 oktober...

 
Under gårdagens filmmys var givetvis mina älskade kivilyktor tända...
 

1 oktober idag och knappt två månader kvar till första advent, de ni! Planerna för dagen är i alla fall att efter några timmars arbete åka uppåt landet för att spendera en helg med nära och kära och i älgskogen förstås. Kommer givetvis hinna förbi det gulblåa varuhuset och Ittala någon av dagarna men i övrigt ska vi försöka hinna umgås med så många som möjligt =)

För att ladda upp inför helgens späckade schema spenderades gårdagen i soffan med lite film och lite godsaker, torsdagsmys med andra ord. Vi ligger verkligen långt bak i filmtittandet då vi oturligt nog inte har filmtoppens videoautomater kring hörnet längre så nu blir det bara någon gång då och då när vi kommer ihåg att hyra på hemmakväll inne i stan. Det blev i alla fall The Book of Eli men jag vet inte riktigt. Jag har alltid tyckt om Denzel Washington sen han spelade säkerhetsvakt i filmen Man on Fire men denna film var lite väl seg om jag får säga det själv. Vi får läsa recensionerna bättre nästa gång... 


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Javisst så mysigt att det närmar sig advent :-)

Längtar!



Önskar dig en fin helg

KRAM

2010-10-01 @ 16:02:19
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

jag längtar massor till advent, är ju så mysigt att pynta hemma! Men ljus kan man ju börja med nu o tända brasan för lite höstfeeling!



kram

2010-10-03 @ 14:51:10
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0