för alla kärlekspar...

 

 
Delar av kvällens slösurfande ledde mej till MyHeart.se och små söta örngott för honom och henne ♥


Från morgon till kväll har det varit full rulle denna onsdag. Är så himla mycket jag vill hinna lära mej innan jag börjar på mitt nya arbete men jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till riktigt. Vilket I-landsproblem va? =)

Väl hemma har det plockats, diskas och städats lite lätt men nu har jag äntligen fått landa i soffan. Vet inte riktigt vart min energi kommit ifrån med tanke på snoreriet men jag intalar mej själv att det är senaste tidens vitamin- och rosenrotsknaprande som gjort susen =)

Strax väntar ännu ett avsnitt av Greys Anatomy och till det blir det nog en av de cookies jag bakade i söndags tillsammans med lite te, mitt i veckan mys med andra ord...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0