from Paris with love...

 
Gårdagens mys blev framför teven och filmen "From Paris with love" Med lite mera handling och lite mindre action hade denna film varit riktigt bra tror jag minsann...


Hemma tidigt ännu en gång. Skulle lätt kunna vänja mej vid att bara jobba 70 procent =) Fick avi på telefonen att ett av mina två paket kommit fram till mitt postombud tidigare idag men är i val och kval om jag ska vänta tills imorgon eller hämta det direkt R kommer hem från jobbet då nästa avi med 90 procents säkerhet kommer ljuda när jag stoppar fötterna innanför dörren igen, men men, är ju några timmar kvar tills denna dag är till ända *lovely*


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: LINA K - blivande författare!

Kände samma sak med den filmen - liiite mindre action och mer handling, nån sorts röd tråd mitt i allt skjutande - då hade den varit riktigt bra! =) Men Jonathan Rhys Meyers är aldrig helt fel i rutan =9

2010-10-22 @ 14:05:33
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0