hemma igen...


Förutom att umgås med mina systrar och syskonbarn under lördagen tog jag mej på en rundtripp där jag växt upp, till stugan och lekte runt lite med kameran på några andra ställen...


För dryga timmen sen landade vi här hemma efter en helg hos R´s föräldrar. Måste säga att det är väldigt skönt att komma hem igen då både jag och R känner att det blir lite väl mycket av vissa saker, mer än så behöver jag inte säga då alla i mina kära vet vad det handlar om...man blir bara så less och frustrerad på att saker inte förändras...och det tar helt musten ur mej. Fattar inte att man inte bara kan fokusera på det positiva här i livet...

Men nu ska jag försöka ladda batterierna lite för en ny arbetsvecka, blir inte mycket av den varan när man är borta hela helgen =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0