kanelbullens dag...


Måndagens kvällsfika här på gatan blev kanelbullar och te/kaffe dagen till ära...


Måndag idag och det har gått riktigt segt trots många timmars sömn men jag hoppas att det vänder till imorgon. Något som hade vänt när jag cyklade hem var vinden i alla fall och idag var det riktigt tungt att ta ej uppför "svingen" med dom kraftiga vindar som tog tag i cykeln då och då, kan meddela att jag kände mej om en fjorti när det tog tag i cykeln och jag tjöt till.

Väl hemma har jag kämpat med vår tvättmaskin som inte alls vill sammarbeta med mej. Fortätter det såhär blir det nog en extra utgift? denna månad då jag verkligen hatar att dela tvätttuga...

Men nu ska jag njuta av en kanelbulle tillsammans med R och hans lillebror som varit här och försökt koppla i xenonljus i bilen, har inte hunnit uppdatera mej om hur det gått?!


/Ulrika 

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

mmm så många goda bullar.



Hoppas tvättmaskinene repar sig, så tråkigt att lägga pengarna på.



Ha en bra dag!

2010-10-05 @ 10:36:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0