montag...

 
I väntan på min andra hälft blev det en premiärtur i den lilla butiken Hjärtero om jag inte missminner mej totalt. Fanns mycket sött. Dom hade dessutom Yanke Candels som jag letat efter under en länge period. Något doftljus fick dock inte följa med mej hem denna dag...


Än en gång har en ny vecka tagit sin början. Igår var det dessutom exakt två månader kvar till jul. Var och varannan blogg surrar numer om saker som har med julen att göra, men där är jag inte riktigt än även om jag fick avnjuta årets första glögg häromdagen när jag var på besök hos J och lille E ♥

Idag blev det en oväntat lång dag men morgondagen blir desto kortare. I väntan på att R skulle sluta för dagen han jag en liten tripp på stan och en och annan sak föll mej i smaken kan jag lova. Skulle verkligen behöva ta en ordentlig tur runt stan i Umeå då jag knappt har hunnit kika runt någonting överhuvudtaget...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0