godsaker mitt i veckan...

 
Lakrits är en av mina favoriter så när jag hittar något innehållandes lakrits har jag svårt att stå emot...


Så var det torsdag morgon och snart är ännu en arbetsvecka avklarad. Ekorrhjulet snurrar som aldrig förr och den ena dagen är verkligen den andra lik. Dagarna har en förmåga att passera nästintill obemärkt även om jag nu räknar dagar. Bara nio dagar kvar att gå till mitt nuvarande jobb på både gott och ont. Just nu funderar jag på vad jag ska hitta på för smasikgt att bjuda på under min sista vecka på bygget men bakinspirationen är inte på topp...

Måndagens tur till den lilla butiken resulterade i smaskiga skorpor med Lakrits i så jag är glad att någon känner sej inspirerad. Men med lite hjälp ska det nog gå bra =)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: IdaR

Ja himla kul :)

Nå det blev kråkbyn ;)

2010-10-29 @ 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0