sista oktober...

 
Ett städat kök öppnar upp för lite bakning denna söndag...


Har myst omkring här hemma hela helgen, sett film och bara varit (har givetvis hunnit spana på ett och annat hus också såklart). Kände att det får bli en vilohelg redan tidigare i veckan och såhär på söndagsmorgonen känner jag mej riktigt utvilad och det beror ju såklart inte bara på att vi ställt om klockan till vintertid utan pga mycket mycket annat...

Oktober månad har i alla fall varit en av dom bästa månaderna hittills och inte bara pga mitt nya arbete och jag kan bara drömma och hoppas att livet kan bli lika bra de resterande dagar, månader och år som jag har kvar att leva. Det är bara vi själva som kan göra våra liv till det vi alltid drömt om och jag kan inte säga annat än att vi är på mycket god väg att lyckas =) 


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Härlig blogg du har! :) Kram

2010-10-31 @ 17:16:45
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad härligt det låter, hoppas ni uppfyller alla dessa drömmar!!



Svärisarna blir här tis kväll till fredag och lördag!



Kram

2010-10-31 @ 18:05:51
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0