toklycklig...


Här i huset startar vi dagen med tända kivisar och god och energigivande frukost, inte konstig att jag känner mej tokglad =)


Sedan jag fick det där samtalet under förmiddagen igår kan jag inte riktigt tro att det är sant att jag har haft den turen att få ett fast jobb, kan inte riktigt greppa det och vilka möjligheter som öppnats upp för oss. Men f*n vad jag förtjänar det! =D

Om ganska exakt en månad traskar jag ut från min nuvarande arbetsgivare som jag haft visstidsanställningar hos i ungefär tre år och traskar in hos min nya där massor av möjligheter öppnas upp för mej. Även om jag blivit tokförkyld känner jag mej toklycklig och jag kan inte låta bli att drömma och fantisera om min och Rs framtid och det ser mycket lovande ut om jag får säga det själv =D Efter flera års studier kan vi äntligen börja vårt liv på riktigt =D Att jag dessutom lever med världens bästa gör inte saken värre. Jag älskar dej Mr R ♥



/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0