till balkongen...


Ett par lyktor fick följa med mej hem under gårdagen för att pryda balkongen tillsammans med någon/några krukor med ljung och annat smått och gott...


Så var ännu en helg snart till ända och en ny vecka på intågande. Medan denna dag liksom gick i stöpet på grund av någon sträckning eller liknande i ryggen så spenderades gårdagen till att åka runt och titta på nybyggen och olika bostadsområden runt om i Umeå. Efter denna tripp har både jag och R ganska klart för oss hur vi vill bo och hur vi inte vill bo. Allt ska vara med måtta...

Hann med en tripp till Ersboda när vi var runt och körde och då passade vi på att köpa både en isskrapa till bilen och lyktor till balkongen. Ska bara hitta lite ljung så kan jag höstpiffa lite på balkongen. Det blir ett bra "projekt" att ta sej an någon dag denna vecka då jag från och med måndag bara jobbar ungefär 70 procent fram tills jag slutar hos min nuvarande arbetsgivare *lovely*


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0