tisdag...

 
Bjuder på en bild från den senaste helgbuketten som handlades hem. Buketten var dock rena katastrofen men när dom väl stod var dom jättefina...


Det går tungt här på bloggen just nu. Ena dagen finns det massor att skriva om känns det som och nästa känns det som att gå in i en vägg. Har lyckligtvis energin på topp, vilket antagligen beror på kortare dagar sedan i fredags. Efter ännu en kämpig cykeltur från jobbet och sedan en ordentlig promenad med Falcon kunde jag med lite nyvunnen energi ta tag i dagens sysslor här hemma. Man får verkligen passa på att vara ute innan mörkret tar över helt och hållet...

Men jisses vad livet känns bra just nu. Jag känner mej som rena lyxhustrun men är ju varken det ena eller det andra =) Hoppas verkligen att Sverige i alla fall lagstiftar arbetdagen till sex timmar istället för åtta timmar i framtiden, för vi blir ju knappast effektivare av att jobba mer...

Och på tal om lyxhustru kunde jag inte låta bli att titta på "Kom i form med Anna Anka". Konstigt nog tyckte jag att det passar alldeles utmärkt att mumsa på en och annan godisbit meanwhile. Helt sinnessjukt, jag vet! =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0