abstinens...

  
Helgens utflykt lyckades lugna mina shoppingbegär en smula men det hade ju förstås
varit hur kul som helst att ha en systemkamera, men vem skulle kunna tro att min lilla
mobil tagit bilderna..



Så var veckans första dag avklarad. Dagen har spenderats på jobbet som vanligt och sedan med lite fönstershopping och nu har jag äntligen landat i soffan. Hela månaden har jag längtat efter denna vecka innehållandes den 25:e. Efter en hel del sparande samt extra kostnader i samband med flytten såsom nästan tre extra hyror har det inte funnits så mycket kvar att spendera på oss själva, hemmet eller nöjen varav jag har kännt mej helt bankrutt den senaste veckan. Överallt ser jag saker jag vill ha och framförallt behöver. Till och med suget för att tapetsera om här hemma har kommit tillbaka trots att det är heltokigt då vi ändå planerar att flytta härifrån efter årsskiftet...

Helgen innebär dock en tripp "hemåt" så jag hoppas att mina abstinensbesvär ska kunna stillas =) Brukar dock alltid bli snål när jag väl hamnar på det blågula varuhuset och min lilla favorit Ittala...


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: anna

Vi var där i februari och var väl inte hundra procent nöjda :) därför vi vill dit igen och till ett annat ställe. Vi har bokat charter för att flygpriserna var sjukt höga över jul och nyår. Det vart billigast och bäst såhär. Hotellet heter the access pool resort and spa.

2010-09-22 @ 16:00:55
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0